Teiwas Rotating Header Image

Baltiški – lietuviški ženklai, simboliai → zemes_vandens_zenklai

4 komentarai

  1. Pirmiausia, filosofija duoda dvi atskirtis — fizika / kunas/ ir metafizika / greta kuno, dvasia/. Visi su kalba susije dalykai yra metafizika, tuo zmogus skiriasi nuo gyvunu, kad turi dvasia. Zmogaus veiklai metafizika yra svarbesne, nei fizika, nes zmogus pirma sumano, pasidalija savo mintimis su bendrakilmiais gentainiais, po to atlieka fizinius veiksmus. “Pradzioje buvo Zodis”. Svarbiausias jungiamasis metafizikos ir fizikos kurinys yra George Lamaitre, tevo jezuito is Leuveno universiteto, 1927 m. paskelbta Didziojo Sprogimo teorija, kuria remiasi siu dienu gamtamoksliai. Tevas jezuitas isskaite Sventajame Raste duota paslapti apie pasaulio sutverima, sujungdamas filosofiskai kuniskaja ir dvasiskaja pasaulio pazinimo dalis. Metafizini pasaulio palikima galima nagrineti atsietai nuo fizinio palikimo, kai yra apciuopiamas pirmasis metafizinis palikimas mituose, legendose, o svarbiausia pasaulio kalbose, kuriu visu jungiamoji grandis yra lietuviu kalba. Vien pasaulio tautu mitai apie Tvana duoda labai daug ziniu apie laikotarpi pries 10 tukst. metu, taip pat apie fizinius tu dienu turtus. Islike uralieciai po Tvano skirstesi i mutavusius melynakius finus, azijietiskus mantus — vengrus/baskirus ir pusiau azijietiskus saamius. Suomiu ‘ko”ysi’ — virve ir vengru ‘ko”tel’ — virve ta geriausiai pavaidzuoja, kad nors tos pacios kalbos grupes zmones mutavo i skirtingas rases, bendras tu dienu naudojamas kuniskas tvarinys — virve — liko bendras vardiklis ir virve ju namu apyvokoje buvo naudojama dar pries 10 tukst. metu. Kitos civilizacijos ‘mata’ — akis arba Taivanio, atsiradusios mutavus pries 26 — 30 tukst. metu dab. Taivanio — Kinijos rytu pakranteje, tarp kitko isplitusios del savo genetinio atsparumo maliarijai, is tu paciu iseiviu is Kalahario dykumos negru ir nukeliavusiu i rytus is skirstytuvo Aitiupijoje, bendras vardiklis yra zodis ‘mata’ — akis, nuo Velyku salu, Havaju, Indonezijos ir Madagaskaro su didelemis palikimo zymemis Indostane. Mohenjo Dar rastas ir Velyku salu rastas yra nuostabiai panasus, nors juos skiria 2500 metu, islike daugybe lietuvisku zodziu sioje austronezietiskoje kalbu grupeje rodo ju protevius atsinesusius tuos pirminius Namakva / Kalahario / lietuviu kalbos paveldus. Toks zemes riesutas yra kiles is Bolivijos dziungliu, vietiniu tebevadinamas ‘mandubi’/ pradinis ‘manadava’/, isejo is savo kilmiavietes pries 8 tukst. metu, mazdaug pries 4 tukst. metu atsirado Indostane, dravidai ji vadina ‘mandubi’, o stai sanskritas jau smarkiai atsilieka su islikusiuoju ‘antapi’, kas rodo velesniji kaukazieciu sanskrito vartotoju atejima i Indostana. Dievybiu vardai, lytiniu organu pavadinimai, uteles, blusos, suns pavadinimai per visa pasauli eina is lietuviu kalbos saknu, nera kitos kalbos saknu ar apraisku, nereikalingi papildomi fizikiniai irodymai, jie net nereikalingi. Metafizika yra virsesne zmogiskajame pazinime uz fizika. Didzioji dalis siu dienu istorijos remiasi fizikine israiska, tik jai duodant pririsima ir paaiskinima prie laiko, visiskai uzmirstant ir nekreipiant demesio i zymiai svarbesne — metafizine dali. Viktor Suvorov taip pat dideli demesi skiria metafiziniam istorijos paaiskinimui, isvestinis/ dedukcijos / budas leidzia surasti loginius rysius patvirtinancius dokumentus. “Pradzioje buvo Zodis”, noriu pridurti, Viespaties duotas lietuviskas zodis Kalahario negru lupose, “Pradzioje visi zmones kalbejo viena kalba”, issklides po visa pasauli ivairiu rasiu zmoniu lupose, iskrypusiais ir nusitrynusiais garsais, reiksmemis. Genialiai numate I.Kantas dar daugiau kaip pries 200 metu — ‘issaugokime lietuviu kalba, kaip rakta i zmonijos paslaptis’.

  2. Istorijos rasymas yra nugaletoju dalia pateisinti save pries savo palikuonis. Mes lietuviai, tureje dar Vytauto laikais nepasiskelbusiaja Imperija / jei tik Popieziaus palaiminta karalyste ar imperija skaitosi ‘teisinga’, tai United Kingdom yra tik valstybele /, siandien turime ka turime. Istoriografija, kuria remiasi ligsioliniai Lietuvos istorikai, isskyrus Gedgauda ir co., kuriu tarpe vel daugiau svajomis remiamasi, bet ne metafiziniais — fiziniais irodymais, nurodoma kaip lenkiski, vokiski, rusiski ar panasus saltiniai, dazniausiai jau pergromuluoti pagal politines politkorektiskos konjunkturos reikalavimus, naudingus tos salies politinei sistemai pagristi ir aukstinti. Lietuviams lieka tik mentaliniu vergu dalia, kai jie puolasi pataikauti tu gromuluotu tekstu autoriams, visaip iskraipantiems tuos pirminius saltinius. Neseniai teko skaityti lenku istoriku ‘kurini’ apie Pamario suvokietintus gyventojus, atseit slavus, suprask lenkus, kuriu dievu vardai pateikiami kokie buvo, bet, deja, lenkui jie yra nesuprantamas garsu junginys, uz tai lietuviui labai jau aiskus, be papildomu paaiskinimu, kuriu net nedave ir savo lenku skaitytojui. Taip kuriama nugaletoju istorija, nes siandien Pamarys, Pamareliai, Shilingija ir Prusijos vakarine — pietine dalis yra Lenkijos teritorija ir ja reikia pateisinti, nesvarbu kaip, svarbu pateisinti. Tas pat ir Vokietijoje, tas pat Rusijoje ar ypac Baltarusijoje, kurios istorikai naudodami iskraipytus lietuviskus vardus ivardija juos kaip slavus — baltarusius. Geriausias keliaklupsciavimo nugaletojams pavyzdys yra bimbiliauckiu dvi vistos — ordinai uz tautu brolybe pagal didziosios mentaliteta, atsisakant savarankisko mastymo. Be entuziastu istoriku Gedgaudo ir co. turime labai rimtus darbus, kaip J.Lelio ‘Lotynu — lietuviu kalbu bendrybiu zodynas’, J.S.Lauciutes darbai, besiremiantys slavu kalbu zodynais, S.Karaliuno darbai, daug duodanciu duomenu, bet be isvadu Z.Zinkeviciaus ir ypatingai is anksti nuzudyto J. Kazlausko darbu, V.Toporov isvada :~’Slavu kalbos galejo atsirasti tik is periferiniu baltu kalbos dialektu.’ Nebloga ta periferija : Odra/ Oder/ Vandara — Istrija pusiasalis vakaruose ir Volgos vakarinis krantas rytuose ties Zhiguliais, Archangelskas siaureje ir Rodopu kalnai pietuose. Tai tik nuo 863, 966 ir 985 metu krikstu, dar 1201 ir 1227 m., ypac po 1387 metu, sumazejusi, o iki tol … ten viskas tik lietuviu tarmes. Daug lietuviu autoriu bande pateikti savo kabinimasi i senoves paslaptis, kaip mokejo, taip soko, daugiau sirdies, nei blaivaus proto, kad ir tie Sarmatijos tyrimai ar runu ir hieroglifu perskaitymai, dar visa eile panasiu autoriu retkarciais sublizga savo supratimo grudo suradimu, kuris kiek nuskesta perdeto jausmingumo pateiktyje del nemoksliniu ju pateikimo budu. Platono olos alegorijos filosofija nepateikia tiesioginiu nuorodu, bet nuo jos poetinio israiskos budo nenukencia Platono filosofijos galia, tik dar labiau isryskinama per poetine izvalga. Gedgaudas labai daug sirdies, jausmo idejo, zvelgiant is siu dienu prieinamu saltiniu ir nauju atskleisciu, kad ir Aigupto varagoniu vardu perskaitymo, kai perskaitytas Ramessis lietuviu istoriku kazkodel butinai skelbiamas Ramzis,kai ko nezinodamas ir klydo, bet tai pirmeivio klaidos, nemenkinancios bendro paslapties atskeidimo turinio, pirmeivio, tapusio kelrode zvaigzde jo pasekejams, anksciau ar veliau prieisiantiems iki savu Taurojos / Trojos lobiu, kaip kad priejo diletantas verslininkas, kol kas visu laiku sekmingiausias archeologas Heinrich Schliemann, daves milziniska postumi archeologijai. Ziurekime i istorija jau romenu skelbtuoju ‘amzinybes poziuriu’, bet nepataikaukime kaip protiniai vergai siu dienu proto kolonialistams.

  3. Man darosi aiskus Gedgaudo ir jo pasekeju niekintoju ir smeiziku tipazas — tai pusrusiai arba proletarines rusu kulturos apologetai, niekinantys visa, kas gali prasokti rusu tauta ir rusu kultura savo didingumu, nes Rusijoje 145 mln. zmoniu, o Lietuvoje tik 3 mln., is to ir reikia daryti mokslines isvadas pirmine prolegomena. Man paciam daug kas nepatinka tiek Gedgaudo pritempimuose, tiek Statkutes, tiek Seimio ar kurio kito, bet jie turi ir ta protingaja gruda, vieni ju daugiau, kiti maziau. Didziuosius istorijos darbus nudirbo ne istorikai, didziuosius archeologijos darbus nudirbo ne archeologai, ypac yra apverktina oficialiuju istoriku dalia, kai po mirties praejus 20 metu, beveik visi ju darbai yra prilygstantys makulaturos kainai. Stalas turi veiksmazodi ‘statyti’. Ta pati veiksmazodi turi ir Stettin/ Statynas, ir stativus / statyvas, ir Stadt, stad ar Staat, ta pati turi ir Stahl, veliau rusu stal’, is kurio ir kilo drg. Stalin slapyvardis, kaip ir Indo-stanas, Afgani-stanas turi ta pati is ‘statyti’. Tai ne pseudomokslas, tai lyginamaja kalbotyra besirementis zodziu kilmes nustatymas arba etimologija. Drg.Stalin kazkada uzdraude genetika, nes ‘genetika — prodazhnaja devka imperializma’, uzdraude todel, kad genetika paaiskina, kad Stalino sausarankiskumas ir arkliapediskumas yra genetinio issigimelio / degenerato pozymiai. Matyt tokie sausarankiai ir arkliapedziai yra Lietuvos oficialieji istorikai, nekenciantys lyginamosios kalbotyros, o juk paskutiniu desimtmeciu mokslo srove, genetikos ir lyginamosios kalbotyros sajunga, pradeda atskleisti zmoniu judejimo per zemynus per paskutinius 70 tukst. metu paslaptis. Galima bandyti tai uzgniauzti Lietuvoje, vykdant Gedgaudo nutylejimo ir jo pasekeju smeizimo kompanija, bet lygiagreciai tokius darbus atlieka ivairiu saliu mokslininkai, kuriais ir remiasi siu dienu Gedgaudo pasekejai, bent jau as. Naujiesiems Lietuvos ziugzdoms ar tiksliau neoziugzdoms noriu pasakyti — neuzgniausite viso pasaulio mokslininku.——–Dar karta pakartosiu siu dienu vokiskus pavadinimus – Schwentine, Maurine, Pelkum, Schirgiswalde, Ruginefeld, rusu zodzius Tambovo kraste ‘parshuk’ ir Archangelsko kraste ‘drebusyna’. Kadangi mano priesininkai yra nepajegus per mentalines kolonialistines indoktrinacijos preambule interpretuoti mano pateiktu pavyzdziu per mokslo kvislingizmo akinius, rodancius nenauda ju maitintojams, padesiu : Schwentine — Šventynė, Maurine — Maurynė, Pelkum — Pelkumas, vietove dvieju upiu uzpelkejusioje santakoje, Schirgiswalde — Žirgis — valdė, cia ‘valde’ yra nuo ‘valdyti’, taip varumonys vadino miska, veliau germanu tarmese / kalbose liko kaip Walde/ woud/ wudu/ woud, Ruginefeld — Ruginė — veltas, nuo ‘velti’, taip buvo vadinamas laukas varumoniu zmonese, nes laukus del ju apdirbimo panasumo su velimu ir pavadino ‘veltas’ > Feld, velt, field, rusu zodzius Tambovo kraste ‘parshuk’ — paršiukas ir Archangelsko kraste ‘drebusyna’- liulanti pelke, drebanti pelke, net lietuviska priesaga -yn- su galune -a yra islaikyta per daugiau kaip 1000 metu nuo staciatikisko kriksto. Kitu paaiskinimu galite ir neieskoti tiems vietovardziams ar zodziams,nes tiek vokieciu kalba, tiek rusu kalba yra bejeges. Sekmes pseudohistorian ir co. smeizti Gedgauda ir jo pasekejus, sekmes bandant sustabdyti Zemes sukimasi apie Saule. Linkiu Jums, kad neisvaidentu Gedgaudo vele, kaip ji pasivaideno Bumblausko 1000-mecio istorijos knygoje, kai du kartus dave tos pacios prusu veliavos vaidza, pirma be uzrasu, antra jau su uzrasu. Vis tik Gedgaudas ramiai neleidzia Jums proto apsileideliai ramiai miegoti. Saldziu sapnu.

  4. Nebegaliu skaityt “besidominčių” marazmų, tik kelis klausimus ir teiginius tamstai pateiksiu iš viso šito žodžių kratinio kuriuo čia teršiate eterį, jei nesunku i klausimus atsakykite:* Pazvelkime i fino – ugru kalbos susidaryma is Aitiupijos lietuviu kalbos, tai issiskirstymo vieta pries 60 – 40 tukst. metu. *Kokiu mistiniu/okultiniu būdu galima pažvelgti į Jūsų pateiktą stulbinantį faktą ? Yra įrodimų? T.y. Tikrų įrodymų o ne kažkokių išvedžiojimų ? Iš savo studijų laikų, tiesa tai buvo prieš 10 metų, gali būt kad mano žinios pasenusios pamenu, kad buvo svarstoma, kad ugro-finų prokalbė (rekonstruota kalba jei neklystu pagal samojedų kalbą) galėjo susidaryt ~3000 m. pr. m. e. ir tai buvo drąsi mintis tiems laikams.* Uralieciai, islike Uralo kalnuose per Tvana pries beveik 10 tukst. metu, netgi mutavo i tris rasinius tipus *Net jeigu ir būtų buvęs toks dalykas kaip Tvanas, tai iš kur tamsta žino apie tokius Uraliečius išlikusius per jį ?* Archangelsko krasto upiu vardai velgi lietuviskai iskalbus : Šilenga, Nondrus, Vaga, Pingiša, Pukšenga, Vajenga, Šilmuša, Vožbal’, … *Tiek pat lietuviškai kaip ir navahų kalba iškalbūs …. Čia tas pats kas teikti, kad majų Palenque yra mūsų vadinama Palankė (Podlašija)* Nei Gedgaudas, nei as tada niekam net nesisapnavome. Tuo labiau nepasufleravome ir velesniu laiku, ypac sovietmeciu, savo teorijoms pervardinti Archangelsko ar Tambovo krastu upes. *K0lkas vienintelis tamstos pasakytas teiginys kuriuo tikiu!* Istra nuo upes Istra,… Įstra – stai kur lobis – zodis, tas vardas sutinkamas ir prie Ronos ziociu netoli Marselio – Ystres, net tokiu pavadinimu futbolo klubas losia Prancuzijos futbolo lygoje, Istria pusiasalis Kroatijoje – Slovenijoje, Istria Dunojaus ziotyse Rumunijoje, Istra upe Pamaskvyje, Įstra upe Pasvalio -Panevezio rajonuose, dar buvo Įsrutis Rytprusiuose, Unstrut upe Leipcigo kraste Vokietijoje *Na, o šiuo metu sėdi kinijoje tokie pat kaip tamsta “atradėjai” ir sako: “o Lietuvoje, Vilniuje yra Vai-Čiai-Čio gatvė! tai įrodymas, kad visi iš kinų kilę ..”. Atleisk, tokiu sąskambių pagalba galiu įrodyti, kad lietuviai kilę iš aravakų …* Negalejo Gedgaudas, negalejau ir as isakyti taip pavadinti, kai kurie vardai yra jau pries 3000 metu dokumentuoti rastiskai. Mudu tegalime atsekti tik desningumus, kaip juos atseke loginiu isvedimo budu *Na, jei nevartotumėt žodžio “loginiu”, o pvz.: “išgalvojau”, “prisvaigau”, gal tada šis sakinys būtų aukso vertės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *